20 things girls wants guys to know:
1. We love when you cuddle with us 2. A kiss on the check is a deffinite yes 3. We want you to put your arm around us at the movies 4. We don’t care if you are the strongest guy in the world 5. Size doesn’t matter so don’t tell us 6. We don’t always look our best so get over it 7. We shouldn’t have to plan everything 8. We’re always ready to talk, so call us 9. We’re not perfect so deal with it 10. We love suprises 11. The little things you do mean the most 12. We’re not always girly girls 13. We can like boy stuff too 14. Cursing & fighting don’t impress us 15. Don’t be mean to us to get our attention 16. Don’t tell us, who is hot because we don’t care 17. We can tell when you’re not listening so listen up! 18. When we say we are cold that’s our invitation to come closer 19. Hugs mean more sometimes 20. We need your advise sometimes so don’t be afraid to give it to us

Bagi yang ngga suka pakai dasi karena kegerahan… gw punya solusi nih, kalian boleh nyobain produk keluaran jepang yang satu ini. namanya USB Necktie Cooler. Fungsinya buat menyejukkan kita saat kepanasan, karena dilengkapi dengan kipas angin kecil yang dioperasikan melalui USB, so bisa langsung disambungin ke komputer atau laptop… (^_^)b
Sama aja sih kayak pake dasi biasa, cuman bedanya di dalam dasi terselip cooler / kipas kecil untuk mendinginkan…

Keliatan kayak pake dasi biasa kan??? :p

ini dia spesifikasinya:
• Size: 480 x 95 x 24mm (19×3.7×1”)
• Weight: 120g.
• Cable length: 135cm (53”)
• Material: Fan – Plastic, Tie – Silk
• Power: Any standard powered USB port
• Power and speed controls
• Manual: Japanese

Kalau mau dipakai jalan-jalan juga bisa! cukup dengan plug-in batereinya aja..





Ngga cuma manusia yang hobi fotografi…………. Liat aja ada panda yang motret anak kecil…






Binatang pun punya hobi motret…. :)


Teknologi yang satu ini ramah lingkungan+hemat lho, karena bisa memanfaatkan limbah baterai. Cool! nama gadget satu ini USB battery

Bagi yang suka ngebawa-bawa hardisk PC….. ngga perlu capek-capek bongkar. Bisa langsung dipasang kok… produk ini namanya Sata dive dock


Kalo yang ini namanya USB Coller. Yang suka begadang sambil ngoding, ngga ada salahnya punya Coller kayak gini..


Fotress HD case. Bagi yang punya HD Eksternal, ngga perlu khawatir nyimpen HD disini. Dijamin aman.. :)


Superslim Laptop Bags. Tas laptop yang fleksibel sama bentuk tulang punggung kita… pakai tas ini jadi ngga berasa bawa laptop lho…



Flash disk ini bisa diisi sama aromatherapy… namanya aja USB Aromatherapy



Keyboard ini ceria banget ya warnanya! Bisa di customize lho pilihan warnanya……. namanya Dynamic pixel Key

Keyboard yang satu ini namanya Laser virtual. Keyboard ini pernah dipasang pada mobil di acara pimp my ride.


Ini namanya Robotic Gaming Keyboard, udah kayak di dalam pusat komando yaaa…

I asked you if I was pretty, you said no.
I asked you if I was fat, you said yes of course.
I asked if you wanted to be with me forever, you said no.
I asked you if you would cry if I walked away, you said no.
I had heard to much, and need to leave and, as I walked away…
You grabbed my arm and told me to stay.
You said……….
Your not pretty, your beautiful.
The only thing fat, or big, about you is your heart.
I don’t want to be with you forever, I need to be with you forever.
And baby, I wouldn’t cry if you walked away….
I would die….


Sometimes we tend to be in despair
when the person we love leaves us
but the truth is it’s not our loss
but theirs for they left
the only person who wouldn’t give up
on them.

October

6

is yours

Your heart is your love;
Your love is your family;
Your family is your future;
Your future is your destiny;
Your destiny is your ambition;
Your ambition is your aspiration;
Your aspiration is your motivation;
Your motivation is your belief;
Your belief is your peace;
Your peace is your target;
Your target is your heaven;

October

6

Damai


Aku ingin berdamai dengan hatiku, Aku ingin berdamai dengan jiwaku, Aku ingin berdamai denganmu. Banyak hal yang ngga penting jadi bahan buat berantem Sampai kapan mau begini? Iya, aku tahu, ini semua karena aku. Aku yang terlalu mencintaimu hingga membuatku bertingkah bodoh.. Maafkan aku, semua keegoisanku.. Terima kasih kamu masih mau bertahan selama ini, mengisi hari-hariku.. Aku harap, kita masih tetap jadi kita yang sekarang, sampai kapanpun….. Love you…. Sayangku…..

October

5

Do Live

Live with intention
Walk to the edge
Listen hard to advise you’re given by friends
Practice caution but play with spontaneity
Laugh and live to the point of tears
Choose with no regret
Continue to learn
Appreciate your friend
Do what love
Life as if you can’t fail.